Omgång 1 del 2

Publicerad 2013-09-11 01:04:00 i Allmänt,

Munka-Ljungby - Åstorp/Kvidinge
Härligt med lite "derby" direkt!! båda lagen har värvat ordentligt, men ÅK lite tyngre. Munka tror jag kommer vara betydligt bättre i år och kommer här bjuda upp till ordentlig match. Tror dock att favoriterna håller och på ett målglatt vis vinner matchen.
 
Resultat 7-9
 
IK Stanstad - IK Södradal
Nykomlingsdrabbning direkt. Svårt att tippa då jag vet väldigt lite om båda lagen, men Södradal ska vara det starkare laget och kommer vinna denna premiärmatch komfortabelt.
 
Resultat 3-7
 
Lönsboda IBK - Slätafly
Får se hur länge jag tippar Lönsvegas matcher, är ju lite partisk gällande detta ämnet.. men men, ger det ett försök! Slätafly har aldrig förlorat mot Lönsboda,vad jag kan minnas(?) och jag tror inte de gör det i denna matchen heller. Jag tror nämligen den slutar lika. Hoppas dock det bjuds på en hejdundrande föreställning "nya" hallen på söndag där hemmalaget vinner!
 
Resultat 6-6

Kommentarer

Postat av: Jona

Publicerad 2013-09-11 18:51:31

Är inte de mysiga balkarna mitt för ansiktet kvar?!

Svar: Nepp, de är borta! Så nu är det en bra läktare, sen att pöjkarna inte får använda hallen är nästa problem. Seriepremiär "hemma" i Osby, intressant.
ihuetpafjas.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela